reklama

Život dievčatka I.

Idem zdochnúť od toho smradu, ktorý je všadeprítomný medzi týmito stenami. Ani strčenie prstov do nosa mi vôbec nepomohlo. Srať na to! Musím to vydržať. Skurvené múry, keby som tak dokázala päsťou preraziť múr a utiecť. Ten špinavý hajzel tu strašne naprdel a s kombinácou otvoreného kanálu sa mi tlačia zvratky do hrdla ale nemôžem sa povracať, bola by škoda toho jedla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Horšieho spolubývajúceho som mať ani nemohla. Keby som tak nebola v tejto väznici. Iba preto, že som nevedela zaspievať hymnu tohto pojebaného štátu. No sorryyy.... že nie som operná speváčka. Že namiesto vysokých topánok nosím kanady. Na miesto Gucci-ho veci zo seconhandu. Veď som iba opitá tancovala v tangáčoch a tričku... no povedzte mi, čo je na tom také katastrofálne? Raz za čas si trochu vyvetrať hlavu a poriadne to roztočiť s kamošami? No a ešte som kusla jedného z policajtov do bradavky, čo ho trocha bolelo.... no a čo? Veď je chlap tak čo? A dobre som sa nasmiala na tom, ako skríkol... mal úplne ženský hlas, asi je buzna alebo čo. Ešteže môj starý buzna nie je, to vám môžem zaručiť! Taký nadržanec, ktorý ma miluje napriek tomu, že si rada vypijem. No aj on si rád vypije. V podstate, my pijeme spolu. No naša láska nie je o tom, že spolu pijeme, to nie. My spolu aj sexujeme. Veď vzťah, ktorý sa nezakladá na orgazme je ako dom postavený na piesku. A tie orgazmy sú pri ňom božské. Chlapec vie, čo má robiť.„Slečna, už môžete ísť.“ tučný policajt so šiškou v ruke si ráčil mi oznámiť.„No konečne! “„Len sa tak netešte slečna. Za to uhryznutie policajta máte na krku ublíženie na zdravý.“„Matka Kristova! To čo je sprostosť? Veď cicka sa zahojí! Aké ublíženie na zdraví, čo teraz nebude môcť dávať všetkým policajtom do kávy mlieko alebo čo? “„Na vašom mieste by som sa tak nesmial....“

Erika Krajňáková

Erika Krajňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre niekoho úplne normálna, pre iných čudáčka. O sebe si nemyslím nič, lebo ani neviem, čo si môžem o sebe myslieť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu